Az EMVA Irányító Hatóság kiegészítő közleménye a közbeszerzési eljárások dokumentációjával kapcsolatos teendőkről
Az EMVA Irányító Hatóság (továbbiakban: IH) a 2016. december 9. napján megjelent, közbeszerzés dokumentációjával kapcsolatos teendőkről szóló közlemény kiegészítéseként, a jogalkalmazást elősegítendő az alábbi tájékoztatást adja a támogatást igénylőknek, kedvezményezetteknek.
Amennyiben a támogatást igénylő avagy kedvezményezett által a hivatkozott IH közlemény szerint a www.palyazat.gov.hu weboldalon, avagy az Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (továbbiakban: EPTK) felületen (https://eptk.fair.gov.hu) megkísérelt regisztráció, illetve közbeszerzési dokumentumfeltöltés nem volt sikeres, úgy a közbeszerzési dokumentumok feltöltéséhez előírt regisztrációt lehetővé tevő iktatást az IH hajtja végre az Egységes Monitoring Információs Rendszerben (továbbiakban: EMIR) történő nyilvántartásba vétellel.
TÁJÉKOZTATÁS!
Az EMVA Irányító Hatóság közleménye a Vidékfejlesztési Program keretében megjelent pályázati felhívások által Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal feladat- és hatáskörébe utalt tevékenységek jogutódlása tárgyában.
A központi hivatalok és a költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával kapcsolatos intézkedésekről szóló 1312/2016. (VI. 13.) Korm. határozat értelmében 2017. január 1. napjától az Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (a továbbiakban: MVH) kifizető ügynökségi, közbenső szervezeti, valamint mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szervként ellátott tevékenységét a Magyar Államkincstár látja el.
Pályázók Figyelem!
A Magyar Államkincstár által működtetett Egységes Mezőgazdasági Ügyfél-nyilvántartási Rendszerbe történő nyilvántartásba vételhez és változás bejelentéshez kapcsolódó nyomtatványok és kitöltési útmutatók az alábbi linken érhetőek el:
valamint Egyesületünk oldalán is elérheti a hatályos ügyfél-nyilvántartási nyomtatványokat a www. btge.hu dokumentumtár/ nyomtatványok Hatályos ügyfél-nyilvántartási nyomtatványok és kitöltési útmutatók címmel
A kérelmek benyújtási helye 2017. január 1-től Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Telephely cím: 3500 Miskolc, Mindszent tér 1., Postacím: 3501 Miskolc Pf. 646.
Közbeszerzési ellenőrzést érintő változások
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2017. január 1-én hatályba lép a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet és a közbeszerzések központi ellenőrzéséről és engedélyezéséről szóló 320/2015 (X.30.) Korm. rendelet módosításáról szóló Kormány rendelet.
A 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet és a 320/2015. (X.30.) Korm. rendelet módosításának fő célja az uniós és hazai források felhasználása hatékonyságának növelése és egyben a megfelelő közbeszerzési eljárások lefolytatásának biztosítása.