Minden LEADER fejlesztési forrás felhasználásáról döntés született!
A Helyi Bíráló Bizottság 2020. május 20-án a Mikrovállalkozások eszközbeszerzésének támogatása című felhívásra benyújtott pályázat támogathatóságáról döntött és sajnos formai és tartalmi hibák miatt elutasításokról is, illetve tartalék rangsort is szükséges volt képezni, mivel nem elegendő a LEADER forrás a támogatási igények kielégítésére!
Az intézkedés keretében 63 db pályázat került benyújtásra térségünk különböző településéről. Az összes pályázat támogathatóságához még 21.722.796.-Ft forrás szükséges, melyre igényünket az Irányító Hatóság felé jeleztük és a korábban kapott LEADER támogatásról lemondó Pályázók által fel nem használt források ügyintézése után lehetséges részükre Támogató Okiratot küldeni. A Bíráló Bizottság minimum ponthatárként a 65 pontot állapította meg, és 6 pályázatot forráshiány végett tartaléklistára helyezett. Jelenleg összesen a Kormányhivatal által történő jóváhagyás után 193.576.717.-Ft összegben történik meg a kötelezettségvállalás és a nyertes Pályázók részére a Támogató Okirat elektronikus úton való értesítése.
LEADER NYERTES PÁLYÁZÓK FIGYELMÉBE AJÁNLJUK!
Tisztelt Pályázók!
Két LEADER pályázatban a Helyi termék előállításának támogatása és a Príma Porta védjegyhálózat támogatása intézkedésekben lassan már 12 hónap eltelt, hogy Támogató Okiratot kézhez vették.
Az elszámoláshoz kapcsolódóan szeretnénk felhívni a figyelmüket pár lényeges és fontos dologra, sőt szeretnénk kérni Pályázóinkat, hogy a védjegyrendszerhez kapcsolódó Arculati Kézikönyv megfelelése miatt még a Kifizetési kérelem benyújtása előtt egyeztessenek az Egyesületünkkel, mert utólag nem áll módunkban dokumentumokat pótolni, melyek az elszámoláshoz szükségesek.
Kérjük az alábbiak figyelembevételével nyújtsák be Kifizetési Kérelmüket a Magyar Államkincstár elektronikus felületén.
Munkaszervezet irodájának nyitva tartása a vészhelyzet ideje alatt
A 46/2020. (III. 16.) Korm. rendelet szerint nem biztosítható a munkaszervezet irodájának nyitva tartása, és a személyes ügyintézés lehetősége. A folyamatos munkavégzés biztosítása érdekében a következő intézkedéseket tettük:
- Az iroda továbbra folyamatosan elérhető, de a helyzetre való tekintettel irodánkat zárva tartjuk.
- A pályázati ügyintézés zavartalanul folytatódik. A mikrovállalkozások eszközbeszerzsésének támogatása intézkedésre beérkezett pályázatok értékelése április végére elkészülhet. Igyekszünk a Helyi Bíráló Bizottsági Ülést megtartani, ennek módja jelenleg kidolgozás alatt van.
- Munkatársaink szervezetten, otthonról dolgoznak, home office módon; elérhetőségeik nem változtak (telefonon, e-mail-ben állnak bárki rendelkezésére)
Lengyelné Bencze Viktória – munkaszervezet vezető +36 30 4603138
Bratuné Bucskó Mariann – ügyintéző +36 30 3589854
Orosz Viktor – ügyintéző +36 30 7738906
e-mail elérhetőség: b t g e @ t - o n l i n e. h u
- Megbeszéléseinket mind egymás közt, mind ügyfeleinkkel online folytatjuk.
- Az Államkincstár több intézkedést vezetett be, amelyet a csatolt dokumentumban olvashatnak.
Tisztelt Ügyfeleink, kedves Érdeklődők!
Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a PONDERA Egyesület által szervezett Az Érzékenység Akadémiája rendezvény a Kormány által – az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó koronavírus következményének elhárítása érdekében – elrendelt vészhelyzetre való tekintettel ELMARAD!
Megértésüket köszönjük!
A BTGE munkaszervezete